Subject: Fwd: „Ravikindlustuse seaduse ja ravimiseaduse alusel kehtestatud ravimitega seotud määruste muutmine“ eelnõu
From: Kärolin Jenas <[email-masked]>
To: Keiu Põderson <[email-masked]>
Date: Thu, 12 Sep 2024 10:05:56 +0300

From: Andrus Varki <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Date: 12. September 2024 at 07:38:30 WEST
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Cc: Kärolin Jenas <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Vs: „Ravikindlustuse seaduse ja ravimiseaduse alusel kehtestatud 
ravimitega seotud määruste muutmine“ eelnõu

Teie:      05.09.2024 nr 1.2-2/86-1
Meie:    12.09.2024 nr JUR-3/3183-2

Tere

Ravimiametil ei ole märkuseid arvamuse avaldamiseks esitatud eelnõu kohta.

Lugupidamisega

Andrus Varki
Ravimiamet
Õigusosakonna juhataja
+372 737 4140
+372 737 4142
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Nooruse 1
50411 Tartu
 <http://www.ravimiamet.ee/> www.ravimiamet.ee

Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud 
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja 
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt 
väljendatud loata edasi saata ega mis tahes viisil kolmandatele isikutele 
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu, 
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri.

This e-mail and any attachments transmitted may contain confidential and 
privileged information.  If you are not the intended recipient, please 
notify the sender immediately by returning the e-mail and permanently 
deleting what you have received. Any dissemination or use of this 
information by a third person without permission is prohibited and may be 
illegal.